lördag 28 november 2009

Aspbergers syndrom + en släng av light-ADHD.

Martin säger att jag har Aspbergers syndrom. Vet knappt vad det är. Själv anar jag sen länge en lightversion av ADHD. Ofta när jag har planerat nånting, och om det eventuellt blir nån liten ändring så rasar min planering och jag tjurar ihop totalt.
Idag på IKEA ville jag ha två svarta mattor, runda. De var slut. Och eftersom jag hade planerat att få med mej två såna hem så började jag tjura. Tills Marie berättade att det finns såna på Rusta med, och jag skulle ju ändå dit. Då blev jag glad igen! :)

Sen, när Martin och jag skulle åka ut till Rusta och Maxi och det så blev jag sådär Twilightig, och ville direkt pang bom se Twilight!
Letade och letade, men hittade den inte.. Tobbe skrev SMS flera gånger och bad mej att INTE köpa den (förmodligen får jag den av honom i julklapp, eftersom jag önskat mej den). Till sist hittade jag den, och bestämde mej för att köpa den! Jag var så sugen att se den, man blir helt besatt! Men sen ångrade jag mej, tyckte ju synd om min Tobbe.. :)
Gick bort till bokhyllan istället, och tänkte att jag kanske kunde köpa böckerna? Nej, för då slog det mej att det är ju trean jag är mest intresserad av eftersom jag nyligen såg New moon! Vill ju veta fortsättningen, och jag får tuppjucket om jag inte startar med "rätt" bok, dvs ettan. Så dryg är jag.. (Har dessutom mjölkat ur all information om fortsättningen av lillasyster som läst böckerna fyra gånger..) Gick tillbaka till att kanske köpa filmen.. Men ångrade mej.. Och sen tillbaka till att köpa BARA bok nummer tre, men ångrade mej igen.
Ringde hem till mamma för att kolla om Fia har filmen och om de isåfall kunde köra hem den till mej. Hon ska få den i julklapp, hon med. Så den planen gick i stöpet! ;)
Jag hade planerat att se Twilight - världens bästa saga och när det inte blir som jag har tänkt mej så ballar jag ur. Denna gången höll det bara i sej en pyttestund, dock.. ;)

Sex and the city the movie får duga ikväll. :) Twilight kommer förhoppningsvis i julklapp (lääääängtar) och så har Tobias lovat dyrt och hederligt att han ska fixa New moon så fort den kommer med! Han är bara för bra!

Väggdekoren blev förresten supersnygg i mitt sovrum! :)

Inga kommentarer: