lördag 31 oktober 2009

Sing sing death house.

Det är sjukt att man ska behöva ställa klockan på en helg egentligen, när jag verkligen hade behövt sova ut.
Jag har en trötthet i kroppen som vägrar ge upp, och det känns som att det enda jag skulle kunna göra för att besegra den är att sova flera dygn i streck, för att ta igen mej. Men det vet ju alla att det inte går.
Men ställa klockan liksom, what is up with that?
Har massor att hinna med idag.

Städa, in till stan och handla present till Jennie, shoppa lite till mej själv, handla lite alkohol, hem igen, städa lite till med tanke på att jag får besök idag. Alexandra och Andreas ska vara här över natten. Och Tobbe såklart. :)
25årsfest hos Jennie.

Imorgon lär jag inte kunna sova ut heller för den delen, för då kommer jag vara bakfull.. Åh. Ibland är livet hårt!
;)

Dammsuga nu.

Inga kommentarer: