fredag 30 oktober 2009

Bio och shopping.. :)

Har vaknat två gånger inatt, pga att jag har ont i armen. Ska det vara så? Elina?
Jag har något nedsatt aptit, och så anar jag att den där pyttelilla febern fortfarande är kvar, men han stör inte så mycket så det är okej. Men armen.. Den gör ont!

Igår var vi på bio. Jag, Alexandra, Fia, Isaac, mamma och Håkis. Mycket trevligt! Först möttes vi upp och köpte godis, sen åt vi på Donken. :) Allas favvis!
Sen upptäckte vi att stan hade öppet till 21 igår, så vi tog en snabbis-runda och fick lite inhandlat. I alla fall jag och Alexandra.. :)
Sen själva bion.. Trots att jag inte är nåt Michael Jackson-fan (och trots att jag tycker som jag tycker) så var den riktigt bra! JAG tyckte att den var riktigt bra!
Om man säger såhär : Om han hade hunnit slutföra den här konserten så hade det blivit oförglömligt för de som hade sett den!
Och det lär ha kostat sjukt mycket pengar att göra allt detta som de planerade att göra.

I alla fall. Efter bion kom vi hem, skulle hämta min tvätt i tvättstugan. Då hade den ena maskinen gått i baklås, och både jag och Alexandra gjorde tappra försök med att få upp den! Utan att lyckas, såklart..
Eftersom det ändå var rätt sent på kvällen visste vi inte riktigt vem vi skulle ringa. Så det fick bli Martin. Han kom ner i morgonrock (hahaha) och bara tittade på maskinen. Sen öppnade den sej. Typ så var det!
Han petade lite på den, han gjorde allt det som Alexandra och jag redan hade försökt med, men när han gjorde det så öppnade den sej!
Gah. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken tur att Zorro kom till undersätning

Elina sa...

Jag fick min spruta igår, o jag har pisseont i armen. de flesta har haft ont flera dagar..Känner mig lite "svag" i kroppen med..men detta är ju normala symtom eftersom det är en liten dos influensa man sprutar in i kroppen. Mkt lindrigare symtom än om man fått den riktiga inluensan ;)