lördag 26 september 2009

Uppdate.

Och vi körde fredagsmys som hette duga! ;)
Inte nog med att Jensan bjöd på Mojitos - hon bjöd på öl och whiskey med! Åt mat, kollade Idol och myste. (Satt som dårar och röstade på Calle, hatar Piotr..)
Mina kläder från H&M hade kommit, och de plagg jag köpte passade skitbra!

Sen hämtade Johan mej mitt i natten, och vi var ute och körde bil.. Jag älskar det. :)

Har precis betalat in mina räkningar.. Jag blir inte klok på försäkringsbolagen, alltså.. Jag fattar ingenting, och jag har ringt och pratat med dom en gång för länge sen om detta, får nog göra det igen. Vill ändå veta att allt blir betalt som ska vara betalt, så att jag inte står utan försäkring om något skulle hända.
Har nämligen fått en faktura på ett ganska högt belopp, utan inbetalningskort, fast med en överblick på vad det är jag betalar för.
Sen har jag fått en till från samma bolag, där det står "MAKULERAD" på, och att det ska dras från mitt konto. Jag fattar ingenting, är det den stora summan som är "uppdelad" på ett autogiro eller vad? Hatar när jag tappar kontrollen.. Nog för att jag har noll koll på min ekonomi, men jag vill gärna själv ha kontroll över mina pengar.. ;)

Jaja, skit samma. Nu ska jag dammsuga, fixa mej i ordning, promenera in till stan, möta upp Johan, shoppa, mysa lite med Tobbe, hem till Marie och pojkarna, sen KANSKE jag hakar på Jennie och Mårten på "Flickan som lekte med elden".. Får se vad tiden räcker till!

Inga kommentarer: