söndag 27 september 2009

Flickan som lekte med elden.

Hyfsad lyckad shopping, trots att jag inte handlade så mycket denna gången.
Åkte hem till Marie efteråt, det var längesen så nu var det verkligen välbehövligt att få träffas en stund. :)

Har varit så vansinnigt trött idag, men jag hällde i mej två muggar kaffe när jag kom hem från Marie, och dunkade på lite bra musik.
Sen var det dags för bio..

Jag säger bara en sak, den där Stieg Larsson måste ha varit ett jävla geni! Jag är helt såld på "Män som hatar kvinnor" och "Flickan som lekte med elden" kan ha varit till och med lite bättre! Noomi Rapace är cool, helt jävla suverän!
Riktigt bra, det är verkligen en film som är spännande att se på bio. Nu ska jag sätta mej ner och Googla fortsättningen, så att jag får veta vad som händer i trean. För slutet på denna gillade jag inte alls, av just den anledningen att min själ inte får ro om jag inte vet. Jag hatar ovisshet. Löjlig grej att haka upp sej på en film kanske, men sån är jag.

Inga kommentarer: