onsdag 23 september 2009

Svar på kommentar.

Till Anna - eller anonym : (Välkommen, förresten.)
Om du hade läst hela inlägget lite mer noggrant så hade du sett att det inte är min teori. Man måste läsa allt, förstår du - annars kan man lätt missförstå! ;)
Och med all säkerhet känner inte vi varandra, hade vi gjort det hade du kunnat ana att hela grejen är med en gnutta ironi. Det står ju även i mitt inlägg om jag inte missminner mej, att jag personligen tycker att idén låter ganska korkad.
Man måste läsa heeeeela, Anna!

2 kommentarer:

Elina sa...

Hon gör hemspelningar, men dom tar 2000. Dom e ju två tjejer som spelar ihop så de brukar ta 1000 kr var..fast hon sa att det berodde lite på hur länge o var..

Bögen i buren sa...

va? vad har jag nu missat?

COUZE I KNOW EXACTLY YOU BEEEE, IN HIS GALLERY!