onsdag 23 september 2009

Bäst att kolla, i alla fall.

Idag ringde jag vårdcentralen. Tänkte boka en tid för att kolla upp min ryggrad, eftersom jag har varit öm där sen i början på året, utan att göra nåt åt saken.
Det är ju inte så att jag direkt lider av det, men det känns som att jag har ett blåmärke på två ställen längs ryggraden, och jag har börjat oroa mej lite för det eftersom det fortsätter ömma efter såhär lång tid. *Peppar peppar*

Och jag drar mej ju alltid för sånt här.. Det här med läkare är inte min grej, sjukhusmiljön skrämmer mej.. Sen att jag har en förmåga att inte lita på folk - särskilt folk jag inte känner (typ läkare) gör heller inte saken bättre!
Men nu har det hänt för mycket runt omkring mej, folk blir sjuka titt som tätt. Och jag känner för min egen skull att jag borde kolla upp det här. Och förhoppningsvis slippa tänka på det mer.

*Peppar peppar*


Inga kommentarer: