torsdag 24 september 2009

God natt..

Sitter och pratar med min fina kusin Jennie MSN.. (Känner att ögonen går i kors..) Fortfarande ingen bebi.. :(

Vi sitter och pratar om Lindas försvinnande. Alltså, alla såna här fall gör mej mörkrädd! Så fort det handlar om folk som försvinner så får jag brytet, jag tycker det är så jävla obehagligt!
Lindas kropp är ju funnen (tror de) och det sägs även att det är fästmannen som har tagit hennes liv..
När detta skrevs på Aftonbladet häromdagen så blev jag skitpaff, och tyckte att det var lite hårt att göra ett sånt uttalande så tidigt. Men det beror ju också på att jag inte är någon proffessor i detta ämnet.
Men är det någon som kan sin sak så är det ta mej satan Leif GW!
Säger han en sak brukar det sällan slå fel.

Så ju mer detaljer som skrivs ut nu, och flera händelser efter kvinnans försvinnande pekar mer och mer på att det kanske faktiskt är så att de har rätt.
Det var ju inte min första tanke. Min första tanke var : Stackars man..
Man vill ju inte tro att det kunde vara så. Men som sagt - mycket kommer att klarna med tiden.
Förhoppningsvis!

Oavsett vad som har hänt och vem som är skyldig, så hoppas jag på att de får fast den människan ganska så illa kvickt och ger den ett vidrigt straff!

Nu kastar jag in, mina vänner och ovänner.
Jennie - kläm ut trollet inatt så att jag har nåt kul att se fram emot! :)
Natti!

1 kommentar:

ELina sa...

Jag blev med helt paff när de misstänkte honom. Jag kommer så väl ihåg i somras där när han gick ut i tidningen o va så ledsen o orolig.. Men det är säkert han, grrrrrr...

Mmm, Erik är helt klart bäst, men eddie är sååååååååååå snygg. Typ nya geraldo för mig =P