lördag 22 augusti 2009

Wehey, vilka humörssvängningar!! Hormones?

Och så tjuvkikade jag (som vanligt, den här tiden på månaden) på vad jag får i lön, och det ser mycket bra ut!
Får absolut en slant mer än vad jag räknade med, så den här makeovern i mitt hem kommer definitivt att bli av - gärna pronto. :)
Wey!

Dessutom så har vi rotat fram nu vilka filmer på VHS vi ska se ikväll.. ;)
Det blir Coyote Ulgy, med världens snyggaste Tyra fucking Banks!
Det blir The others.
Det blir Den onda cirkeln, samt Dolt under ytan (den filmen skrämmer mej som ingen annan!)

Så snart sticker vi och hämtar mat, och sen slänger vi oss i soffan och myser med ananas och coca.
Och när Johan har åkt hem sen ikväll, så ska jag titta på Janice Dickinson, nu när jag har det på DVD.
Tack, babe. Bästa.

Fan vilket bra humör jag blev på, helt plötsligt!
:)
Puss.

Inga kommentarer: