lördag 22 augusti 2009

Save me, frozen inside.

Vi har klarat av två filmer, kebab, ananas och coca cola.
Titanic blev det dessvärre inte, för den hittade jag inte. Tror inte jag har den, faktiskt, den ligger med all säkerhet kvar hemma hos mamma.
Funderar på om jag ska kolla på Coyote Ugly nu när Johan har åkt, eller om jag ska spara den tills Ale är här i veckan. Vi har båda vela se den ett tag, nämligen.. :)

Tror jag kanske tar en kopp kaffe och slår ner asset till Janice Dickinson istället. Och ett glas rött på det kanske? Det känns som en bättre idé!
Ska lägga mej relativt tidigt ikväll, eftersom jag ska försöka vara piggelin imorgon. Vi ska hem till Malins mamma.
Och så börjar allvaret på måndag. Jobb - utan ledighet. Mer än på helgen då.
Då gäller det att vara piggelin. Hur nu det ska gå till, det är för mej en gåta.


Såhär kan det alltså se ut när man har ätit ananas, när man är lite känslig mot det. Jag vet ju att jag egentligen inte borde äta det, men det känns alltid värt det för att det är så jäkla gott! :) Sen får jag ju kanske lägga till att om jag INTE hade haft mitt "bita-mej-i-läpparna-tills-de-svullnar-tix" så hade det förmodligen bara blödit lite grann.

Inga kommentarer: