onsdag 22 juli 2009

There´s a party in Agges trapphus!

I vanlig ordning för grannarna ett jävla liv!
Nu har det dock varit lugnt ett tag, så jag har väl egentligen bara väntat på smällen.
Det är egentligen inte grannarna, det är någon i husets idiot-pojkvän.
Jag fattar inte vad han har i mitt trapphus att göra, (han bor inte ens här) jag fattar verkligen inte hur han nyter stå och vråla i mitt trapphus som ett jävla stolpskott fyra dagar i veckan.

Som tur är kom tjejens pappa (tror jag) nu, och då blev han genast lugn och fin, och han "skulle ju bara prata" lite med henne.
Jo, så kan man också kalla det när man med våld sliter upp någon annans brevinkast och skriker tills alla i huset har fattat vilken idiot han är!

Packa din väska, så betalar jag din flygbiljett. Okej?

Inga kommentarer: