onsdag 22 juli 2009

Seeeeegt!

Det går segt att ladda fram Top model idag. Väntar fortfarande.. :/ Jag som var så sugen, vill ju se det nu!
Så länge ligger jag i soffan till ljudet av absolut ingenting och SMS:ar med min lillebror. Han ska sova hos sin kompis, i en husvagn på en camping inatt. Jag tror bestämt att det är lite pirrigt för honom! :)

Pratat med mamma en stund nu med. Om allt möjligt!
Och mamma sa att jag ska skita i vad grabbarna på jobbet snackar om för skit om Cypern! Som vanligt lyssnar jag med båda öronen när min mamma tar ton. ;)
Kanske åker hem och kollar in deras projekt imorgon. Tydligen har de inte bara tapetserat (igen), de har köpt nya matsalsmöbler med, plus gjort en tegelvägg där matsalsbordet och det ska stå.
Detta måste ses, sa hon!
Och som vanligt lyssnar jag med båda öronen när min mamma tar ton.

Inga kommentarer: