torsdag 9 juli 2009

Haha! Vilka skönheter!




Förresten! Titta vad jag hittade igår! Trodde kanske att jag inte skulle få se det fotot igen! ;)









Det var så att den minsta Pettsson ville bläddra i fotoalbum med mej igår. Och sånt tycker ju jag är kul!
Så hittade jag detta fotot. :) På Peter Magnusson, mej och den minsta Pettssonen, när han var bebis. Måste ju innebära att det är typ över fyra år sen det togs, med tanke på att lill-Pettsson fyller fem nu. Det var under stadskampen i Karlskrona. :)
Senare på den kvällen festade jag med idol-deltagarna, var bara tvungen att berätta det! :) "Häftigt", vilka B-kändisar! Har jag nånsin brytt mej? Kändis som kändis! ;) Haha!

Ikväll kommer Ale. Tack Gud!
Ska slinga håret, tända en massa ljus, och krypa upp i soffan med våra fina skor och återigen lyssna på Sommar med Nour - reprisen.

4 kommentarer:

Jennie sa...

Nej jag vet inte hur man får högerklicksskydd :( Men kan frösöka ta reda på det under dagen , nu måste jag kasta på en kopp kaffe så jag vaknar & ut med grisen ! :)

Men hör av mig om jag hittar ngt , okej ? :)

bögen i luren sa...

HHAHAHAH du som blond, jesus... that is sucha samantha thing to say

Jennie sa...

Jaa , det blir alldeles utmärkt , ska säga dig en sak , att jag har faktiskt inte sett säsong ett , inte hela !:O

haha .. :)

jag hittade en sak som skulle högerklicksskydda , msn ?

Jennie sa...

testade det högerklicksskyddet , men tror nte det funkade ! haha