onsdag 15 juli 2009

Flyin' first class up in the sky.

Ja, då var jag hemma!
Kring 22 igårkväll kom jag på att jag skulle kolla när sista bussen gick hem. Men den hade gått, har ju inte koll på sommartider/vintertider osv.
Marie och jag bänkade oss i varsin soffände med täcke och kudde och en fjortis-film med Zac Efron. Skitmysigt! :)
Och jag har valt att ge bort Edward till Marie, hon får honom för sej själv, om jag får Zac.
Hon skulle tänka på saken. :)

Bilden är lånad av Google.

Har tagit mej en dusch, och nu sitter jag i mitt kök och kikar lite på Facebook, dricker lite kaffe och tar mej en cigg.
Har jag den bästa storasystern eller vad? :) Bästa!
Kommer vara tomt nu när hon åker hem till Växjö i eftermiddag. Medans jag är ledig.

Johan kommer nog hit sen, vi ska finally beställa våra flygbiljetter. Jag tyckte vi kunde vänta ett tag till, chansen finns ju att de blir något billigare då, och då blir det mer pengar över till shopping.
Men det ville inte Johan. Han ville beställa nu. Och på ett sätt håller jag med, har vi det gjort så känns det som att vi är på väg. Då har helt plötsligt allt snack blivit verkstad!

Inga kommentarer: