torsdag 25 juni 2009

Tack Gud, för allt du ger oss. ;) Puh!






Du, jag och Stockholm Pride, love.. :) Loooova!




Det är varmt här. I love it!
Martin, har du en öööl till mej? Det är så vaaaarmt här..
:)
Tackar vi för.
Tvätten är klar. Och jag är pigg. Jag är på ett underbart humör nu!
Sitter och bitch-slapar med JohanMSN. Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle gjort utan Johan.
Inte ens värt att tänka på. Skulle han flytta till Serbien (vilket han aldrig kommer göra, haha) men då hade jag nog fan kunnat trotsa mina principer och följa efter! Kanske. ;)
Kan i vilket fall som helst inte tänka mej att inte ha honom i mitt liv, det känns helt orimligt.

Jag har haft personer som har kommit och gått i mitt liv. Och jag har alltid resonerat som så att de är DE som förlorar något på det, inte jag! För jag klarar mej, jag behöver inte såna "vänner".
Träffade på en häromdagen, till exempel. Och när jag såg denna människan så slog det mej verkligen att jag inte har förlorat nånting alls på att inte längre vara i dennes umgänge. Absolut ingenting!
Jag har alltid varit en sån som säger precis vad jag tycker, oavsett vad det gäller. Det måste man ta med mej, annars bör man inte vara med mej! Då bör man inte ens andas i min närhet.

Och nu - när Johan och jag sitter och "roddar om" lite över en öl på MSN.. Man ser så jävla tydligt hur syskon-lika vi är ibland om man hade läst hela konversationen..
Då inser jag att jag inte kan eller vill att han nånsin ska försvinna ur mitt liv! Den dagen han gör det är han, eller jag, död.
*Peppar peppar*
Jag vet att du redan vet, men jag lövar dej!

Haha. ;)
"Vi vann den kampen och vandrade ända hit,
Det är ingen slump att du döptes till änglalik
."

Och vad döptes DU till? Johan = "Gud är nådig."
Amagad. :)

Inga kommentarer: