torsdag 25 juni 2009

Hahahahaha. Tobbe.. :)




Fining. Vad jag älskar dej! :) Du är bäst!
Tack, Tobbe.







Asså.. NU trillade min polett ner, och jag inser hur jävla roligt detta var, Tobias! :)
Precis när jag vaknade för en stund sen, så ringde Tobbe för att berätta en rolig sak som hände på hans jobb idag. ;)
Han jobbade, och det kommer in en liten pojke och ber Tobbe pumpa hans fotboll. Tobbe pumpar bollen, ger tillbaka den till pojken och frågar : "Blir det bra så?"
Bollen var stenhård, men pojken var inte riktigt nöjd. Han ville ha den lite, liiite mer pumpad.

Tobbe går tillbaka och trycker i lite, liiite mer luft. När han ska räcka över den till pojken så typ exploderar den!
När han berättade det så tyckte jag bara det var lite småkul.
Sen nu - en halvtimme senare skulle jag berätta det för Johan. Lyfter luren, väntar på att han ska svara. Medans jag väntar börjar jag gapskratta och Johan svarar och frågar : "Vad är det NU som är så kul?"
Jag berättar.
Johan skrattar. Så han håller på att kissa ner sej, och jag med. Jag får typ ingen luft. Nu, såhär en stund senare så inser jag att det kan ha varit det roligaste jag har hört på väldigt länge!
Det slår all dumhet vi har skrattat åt på jobbet hela veckan, lätt! ;) Ser hela händelsen framför mej.. :)

Gode Gud.. Vad kul. Antingen är jag övertrött, eller så var det verkligen kul!
Perfekt humör för lite Knark i kakan. :)
Hahahaha!

Inga kommentarer: