onsdag 17 juni 2009

Shoppat lite, tränat lite, varit ledig lite.. :)



Bodyn hade tagit slut i min storlek. :( Det gör inget, bodysar är så på nu, så de är lätta att få tag på! Med andra ord, jag fixar det efter löning. ;)
Hittade däremot en tröja som jag har siktat in mej på jättelänge! Den har bara funnits i XL och L ett bra tag, och jag har förbannat Gina varenda gång. Den är i själva verket ganska ful.. Eller inte ful, men heller inte snygg! Men det är en sån jag bara måste ha, för att med rätt kläder under till och rätt smycken så blir den superfin! ;)
Så den hade de fått in i rätt storlek, plus en annan marinblå tröja som jag ville ha. Väldigt enkel. Snygg. "Bör tvättas i 30 grader." Viktigt!

Sen lite alkohol, en flaska vin till mej och en till Marie och Andreas som en liten midsommar-present. En liten gest egentligen, bara. Inget märkvärdigt alls.
En flaska alkoholfritt skumpa till lille William, som han ska få skaka och öppna på midsommar. :)
Har klätt allas flaskor i blått snöre med, blev riktigt sött!

Haha, jag har en dagens också! Ni vet när man ser en snygg kille/tjej, och när man ska berätta det, så kan man säga typ "snygg brud - klockan 12".
Som vanligt spanar jag åt Johan, och så skulle jag snabbt få fram att jag ville att han skulle flytta blicken! Såhär lät det :
Jag : Eh, Johan! Klockan 12!!
Johan tittar rakt fram, som han ska göra när jag säger 12.
Johan : Vart?
Jag : Amen, nej, halv tre menar jag!
Johan vänder på huvudet.
Johan : Där står ju ingen?
Jag : Amen, jag kan inte.. Jag vet inte hur man gör!

Det slutade med att jag fick PEKA på vart han stod, så båda vände sej samtidigt och mannen fattade att jag pekade på honom.
Smart där!
Johan lärde mej hur man gjorde, så nästa gång kan jag.. ;)

2 kommentarer:

Malin Khazaal sa...

hahahaha!! Va söta ni e :)

Bögen i buren sa...

Well helloooow snyggiiiiing! WOOOOOOH

Alltså han var ju sååå jävla snygg med! helt sinnes, tänker fortfarande på han, och jag menar, han cycklade också, hur schnygg kan man vara på en cyckel på skala 1/10?