lördag 27 juni 2009

Okej, då. Om du tjatar.

Amen jag får väl spela x-box då för jävelen!
;)
Imorgon blir det steka. Ta mej satan. Hos mamma. Jag tänker bara lägga mej där och inte röra mej ur fläcken, mer än när jag hämtar nikotin, kaffe eller när jag ska kissa. Vet inte ens om jag ska prata med folk.
Ska nog bara ligga där. Ta ett dopp i poolen när jag känner att blodet i mina ådror kokar lite, och sen intar jag de underbara solstolarna igen.
Känns det som att jag kommer sova bort halva dagen i min mammas solstol imorgon? Jadå. Men det får jag.
En veckas slit till, sen är det en veckas semester.
Tack Gud.

En fråga : Varför är inte kineser krulliga? Jag har nog aldrig sett en krullig kines! Vad var det som gjorde dom så jävla speciella då, om man får fråga?! Jag hade gjort ALLT för att bli av med krullet, och vakna varje morgon med helt rakt hår.

- Vad rakt hår du har..
- Jaa!

:)
Och Kristdemokraterna vill avskaffa snuset, (hahahaha) och de vill höja priserna på alkohol. Puh!
Vart fan är världen påväg? Om man ens kan tänka den tanken, menar jag. Pack.

Inga kommentarer: