lördag 27 juni 2009

Dagens shopping!



Det är 100 grader varmt ute! Så skönt.. Jag ville egentligen legat ute och solat, men vart ska jag göra det?
Har lämnat Albin på nattis nu för en stund sen, och Johan och har jag skiljts åt. Nu undrar jag vad jag ska spendera resten av dagen?
Man är ju rätt orkeslös i denna hettan med, det allra bästa hade vart att lägga sej ute på en filt eller nåt i solen, och kanske somna en timme eller två. Så är man piggelin tills kvällen.. :)

Dagens shopping blev något ändrad. Testade typ tre olika jeansjackor, men ingen av dom var som jag ville ha den. Därför tog jag mina jeansshort som jag har velat ha ett tag!
Och t-shirten, designad av Dita von Teese i AIDS-kampanjen. Det var verkligen på tiden! Och så lite accesoarer då, som sagt.
Så egentligen, om man tänker efter, så har jag nog kanske spenderat lite mer än vad jag tänkte från början. Ska kolla min bank nu. :) Men det är ingen fara på taket.

Johan shoppade med loss, fast att han inte skulle. Han var ju vansinnig på Stadium häromdagen för att han hade sett på deras hemsida att man kunde köpa Fred Perry skor för endast 500:-
Johan åkte in, men de sa att de inte fanns i hans storlek. För att Johan pekade på damskorna, så självklart har de inte damskor i storlek 46!! :) Haha.
Men Tobbe plockade fram ett par i rätt storlek till honom, så han fick sina skor - finally. Det ska krävas en Tobbe till det!

Nu sitter jag här, ensam och ganska uttråkad. Ingen är hemma.
Tänkte att jag sticker hem till mamma och solar en stund, men nej. De var i Växjö. Buhu..
Och Johan väljer att sitta INNE och spela x-box, så..

Nån som vill leka?

Inga kommentarer: