onsdag 17 juni 2009

Nu kör vi!



Susanne ringde typ för en halvtimme sen och sa att jag skulle göra mej i ordning. Jag som knappt var vaken, flög upp.
Så nu är jag sminkad och plattad, bara på med kläderna. Sen är jag redo! :)

Ska se om jag inte kan få fatt i den vita bodyn idag, stod och slet i den häromdagen inne på Gina. Och jag ville ha den.
Måste inom systemet idag med, så att jag slipper det under marknaden imorgon. Karlskronas största händelse på året, typ, vilket innebär att precis varenda Karlskronit + en hel del andra puckon från övriga delar av landet fullkomligt invaderar staden. Enda gången jag tycker att det är riktigt bekvämt att köra barnvagn, för då kan man "råka" köra på folks hälar osv när de står i vägen. Jag är nog aldrigirriterad som på lövmarknaden. Men jag älskar marknaden, så man måste ju dit! :)

Ska fixa en fin flaska vin till Marie och Andreas, som de ska få av Tobbe och mej på midsommar. De står ju för allt annat, så nåt litet kan man ju bjuda på. Monster-läsk ska inhandlas till Wille också! :)

Idag är jag nog kanske sugen på att åka hem till mami efter fikat. Ska nog ringa henne..

Hej på en stund!

Inga kommentarer: