onsdag 17 juni 2009

Fin-besök!

Det blev "frukost" på Donken istället. Sen hem till mej och dricka kaffe och spela Guitar Hero. Hela ungen lyste upp när jag sa att det står ett Wii hemma i mitt vardagsrum, och en gitarr som gärna vill bli spelad på.
"Snälla mamma, snälla SNÄLLA mamma!" :)
Så vi har druckit kaffe, jag har kelat med Elliot massor, och så har vi ju såklart pratat skit. Som alltid! :)

Det började ju regna brutalt nu, och med risk av att bli krullig så avvaktar jag mitt stads-besök.
Måste, jag verkligen MÅSTE in till systemet idag, jag tänker inte göra det bland alla idioter imorgon!
Men så länge tänkte jag ta tag i mitt hem, för jag mår dåligt av att det är grejer överallt. Helst hade jag velat hyra in någon till att totalt tömma datarummet, för det är jag så trött på att jag snart spyr.

Haha. Tobias, tio år :
"Jaha, där gick lampan i badrummet åt helvete!"
Later!

Inga kommentarer: