fredag 19 juni 2009

Midsommar!

Idag ska jag och Tobbe som sagt hem till familjen Svensson/Hansson. Marie och Andreas har ställt till med midsommarfirande, och det ska bli jättetrevligt!
Dricka lite vin, spela lite kubb, äta lite gott. :) Mys.
Jennie kommer dit efter att hon jobbat klart med! Perfekt. :)

Det är en "okänd" som ringer till mej flera gånger i veckan! Det är jävligt obehagligt, för nästan alltid när det är ett nummer jag inte känner igen, eller om personen i fråga är "okänd" så svarar jag inte!
Men nu har jag gjort det ett par gånger, och jag hör att någon sitter i luren, men de säger ingenting. Och de kan sitta där i en evighet - tills jag lägger på. Igår ringde de två gånger, ena gången lyssnade både jag och Jennie och det enda vi hör är att någon andas i luren.
När jag kom hem mitt i natten, så ringde de igen.
Jävligt obehagligt - sluta med det!

1 kommentar:

Anonym sa...

kan vara kusin johanna! hon ringer från dolt nr.