fredag 19 juni 2009

Lövmarknaden.

Jag har varit så irriterad idag, jag är förundrad över hur många idioter de släpper lösa i Karlskrona en sån här dag.
Och jag tar tillbaka det med barnvagnarna, det går lika mycket åt helvete när man kör barnvagn som det gör utan!
Jag hade inte mer än hoppat på bussen in till stan, förrens jag kände att jag var kapabel att döda. Och då hade ingen gjort nåt ont. Folk bara andades på mej.

Så mötte jag upp Tobbe och Simon med vänner i stan. Var ju såklart tvungen att ta ut pengar i den meterlånga kön.
Sen - efter många om och men fick vi gå upp på stan. Vi tog varsin langos, la oss i gräset och solade. Där låg vi en bra stund. :)
Tur att Tobbe kompletterar mej så bra med sitt långa tålamod, jämfört med min jättekorta stubin.
Han är bra, min Tobias..

Fick möta upp min mamma med. :) Världens bästa.
Bussen på väg hem trodde jag att jag skulle slå till chauffören. Han hade helt fel yrke.
Han var idiot. Trodde att Tobias tålamod med skulle ta slut till slut, men det gick bra heeeela vägen hem! :)

Väl hemma så gick jag upp till Jennie. Vi myste med öl nere vid vattnet. Pratade en massa skit - viktigt som oviktigt! :) Skitmysigt, verkligen!
Nu är jag hemma igen. Ska lyssna lite på Brody, sen ta en dusch och sen sova. Ska ju firas midsommar med alla mina favvisar Tobias och Jennie ute hos Marie med familj imorgon. Det kommer en hel del fler, men jag är inte säker på vilka, så jag låter det vara osagt. :) Trevligt ska det bli i alla fall!

God natt!

Inga kommentarer: