onsdag 20 maj 2009

Vad ska vi göra idag? Ska vi krocka med bilen? Inte sugen? En annan dag?

Hemma!
Johan drog mitt lata as till gymet, vilket var jätteskönt! Har ju slappat till mej lite den senaste veckan, men det ska tas tag i igen!

Johan kör bil, och ibland gör han det väldigt snabbt.
Jag : För helvete, Johan! Vilken dag som helst kommer du att krocka, och jag har en känsla som säger att JAG kommer att sitta i bilen då!
Johan : Aa, jag vet..
Jag : Hihi, undrar när det händer?
Johan flinar.
Jag : Spännande, faktiskt.. Inte så att jag vill att vi skadar oss eller så, men det hade ju vart liiiite kul med lite action i tillvaron!
Johan : Eller hur!
Båda : Hahaha, undrar vad folk tänker om dom hör oss.

Nej, älskling.. Ingen hör oss..
Vi är störda, men jag har lärt mej att leva med det. Jag är ju i alla fall inte ensam om att ha den här sortens störning, vi är ju två! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi är tre! ;)
Kör jag själv i bilen kan jag också fundera lite ibland, hihi. Om jag kör min egna vill säga, vill inte kvadda Volvon... :P