torsdag 21 maj 2009

Men kääääften!

Givande dag?
Vaknade av väckarklockan - trots att jag är ledig. Ville faktiskt möta upp Jennie för en fika på stan i solen, och en kopp kaffe och lite skitprat. Mysigt som fan, det var längesen det var sommar sist inser jag nu.
Varmt har det varit idag!
Vi åkte sedan vidare ut till lilla farmor och hade grilling, halva släkten var där. Farmor nöjd och glad, och mitt samvete är också på det torra när jag har varit där ute. Vi hade jättemysigt, god mat och jättegod efterrätt! :)

Mitt i allt detta får jag ett SMS av Johan, som lyder:
"Poolparty hos mej ikväll, du är välkommen.."
Och så var det dags. Sommarn har startat! :)
Öl, pool, öl, bra musik, trevligt sällskap, öl..
Fy fan. Det är detta med sommar och värme jag gillar bäst, tror jag! :)

Nu ska jag alldeles snart kolla min budget. Har jag så att det räcker till lite shopping imorgon så är det shopping som gäller! :) (Och eftersom jag har rätt bra koll numera på hur mycket jag har, så kan jag nästan nu säga att det blir shopping imorgon.)
Har lovat Jennie en heldag imorgon. Mys på morgonen - gå på stan, handla lite smått och gott - typ lite öl och så, sen ut till viken och sätta oss och bada fötterna och mysa.

Sommar, sommar, SOMMAR!

Inga kommentarer: