måndag 18 maj 2009

Golf är ingen sport.

En helt vanlig dag på mitt jobb :

Viktor : Fan, vilken träningsvärk jag har!
Jag : Jaha, vad har du varit med om då?
Viktor : Jag golfade hela dagen igår.
Jag : Ja, vad "jobbigt" det måste ha varit..
Viktor : Det är det!
Jag : Pfft.. Kallar du golf en sport?
Viktor : Ja, det är väl klart att det är en sport!
Jag : Haha! Golf är inte en sport, det har aldrig varit en sport och det kommer aldrig att bli någon sport! Stå där och se dum ut en hel dag. Nej, i mina ögon är golf ingen sport!
Viktor : Nä, men i dina ögon är Marilyn Manson snygg, så..

:)
Ska tillägga att ALLA jag frågade höll med mej - golf är ingen sport! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller nog med den där Viktor, hihi.
Puss!

möller sa...

Golf kommer snart att bli en osgren så..jo det är en sport.

Bögen i buren sa...

Snygg comeback av Viktor faktiskt
Men håller med, Golf är fan inge sport...