torsdag 23 april 2009

Walk straight into this mess.

Nu har jag tränat, solat och slängt i mej en gooood sallad med babyspenat och stark kyckling! Mätt och belåten, och trött är jag också.
Idag körde jag mest kondition, känner att jag vill förbränna mer än vad jag vill bygga muskler. Enda stället jag kan tänka mej lite (massor) med muskler är magen, och den stackarn tränar jag hårt. Och än så länge har den inte gnällt, så vi kör ett tag till! :)
Däremot missbrukar jag numera Läckerol och Tenor. :) Särskilt den Tenor med saltlakrits. Sockerfri. Gud, vad jag är lättlurad! Men gott är det. Jag intalar mej själv vad jag kan äta och inte, och detta får jag äta. Det är bättre än godis, i varje fall.

Grannfejden är på TV. Jag funderar på att kasta in, och slänga på SATC istället. Och somna till det. Det var längesen nu. SATC gör mej lycklig! Och jag skulle behöva en liten stund av lycka nu, mitt i all trötthet och irritation. Mr.Big.. Mm.. ;)

På lördag ska jag bättra på humöret med shopping. Och jag har jag tur blir det en drop-in-tatuering med Johan, och sushi efter det. Vi får se.
Shopping och sushin är givet, i alla fall.

Nu blir det kakan en gång, innan jag kryper ner till SATC. ;)
Du håller käften, så du vet det!

Inga kommentarer: