torsdag 23 april 2009

105 klitt.

- Är det svenska möbler?
- Ja, det är svenska möbler. Fast det är ju våra barnarbetare i Indien som har suttit och klinkat på dom..

- Den finns på lagret, och den heter 105 klitt. :)

- Asså, jag hittar inte ut härifrån.
- Vart vill du då?
- Jag vill hem.
- Ska du igenom personalingången då eller?
- Jaa..

- Du har en tröja som tillhör oss.
- Ja?
- Men du jobbar inte här. Kunderna går omkring och tror att du jobbar här.
- Fast det har jag inte sagt till nån!
- Nae, men de tror det. Ta av dej tröjan nu!
- Ska jag ta av mej tröjan?
- Har du nåt under?
- Ja, jag har BH under. Men jag kan ta av den om du vill?

"Jag försöker bara rodda om här lite.. Tampongen då? Vem tar ansvar för den?"

Nae, jag kissar ner mej. Det får vara nog med Nour för idag!
Natti!

Inga kommentarer: