måndag 6 april 2009

Fit for fight!

Satt och funderade på min lille Albin innan, blev så Abbe-sjuk.. Ringde och frågade om han ville avvara en timme eller två till sin Kakisch imorgon efter jobbet, gå ut och gå en långpromenad, bara han och jag, och kanske ta en glass efter. Han sa ja. :) Han var kelen han med!
Så imorgon blir det att jobba till fem, sen hem direkt och ta min älsklings-bebis och prata, kramas och pussas en stund. Känner att jag behöver en Abbe-stund för att stå ut resten av veckan. Han fungerar så bra för mej, han ger mej lite mer energi när jag behöver det som mest.
Värt att tillägga är att han lika snabbt kan suga ur mej all energi jag har kvar, när han är på det humöret! ;) Goa unge!

Sen på onsdag smäller det! På onsdag börjar jag träna igen, stenhårt även denna gång. Marie och jag tog ju tag i våra liv innan hon blev gravid, och vi verkligen pressade varandra till gränsen ett par dagar i veckan. Men sen blev hon gravid, och träningen las lite på hyllan, vilket är ganska självklart. Men jag hade ju kunnat fortsätta, men det var inget kul utan henne! Nu är den fina lille bebisen på utsidan, och Marie kommer snart att vara fit for fight igen! :)
Så länge smygstartar jag, tillsammans med Johan, Malin och Jennie! Själv ska jag köra som vanligt, gym, men jag funderar även på att ta spinning uppe på det. Får se, vi startar med gym i alla fall!
Och vi SKA bli snygga (snyggare) inför sommaren, ja det ska vi!
Sitter och äter morötter med min syster nu, haha. ;) Lika bra att försöka starta mentalt redan nu, om detta ska gå vägen.

Puss och god natt. Efter Ballar av stål då, såklart. ;)

Inga kommentarer: