tisdag 7 april 2009

Drain the blood!

Denna dagen..
Fick min semester bekräftad idag, känns jätteskönt! Jag ska verkligen få fem veckors (osammanhängande, precis som jag ville ha det) ledighet, och det känns som att jag förtjänar det! Big time.

Gick ju som sagt och hämtade lille plutt efter jobbet, han beter sej alltid exemplariskt i affären! Glassen blev det heller inget bråk om, han valde direkt. Sen gick vi och gungade, pussades och pratade en stund, och sen hem med honom igen.

När jag kom innanför dörren så sprang jag in till datorn, tänkte slänga på Volbeat medans jag packade upp mina varor. Hann inte mer än att sätta mej ner vid datorn förrens det ordagrannt SPRUTADE blod ur min näsa! Blod på golvet, blod på mej - halva mej, blod över händerna.. Överallt.
Rusade ut till toaletten och eftersom jag har fruktansvärd panik för blod så tappar jag befattningen totalt. Ställer mej bara med huvudet över handfatet och låter det spruta ner hela min toalett.. Panik, panik.. Kände hur nära tårarna var, vem fan kan jag ringa?
Fick av mej jackan i alla fall, och kunde få fatt i en tampong. ;) Haha! Så det stoppade lite i alla fall. Det såg ut som att nån hade blivit mördad där inne! Äckligt!
Tack gode Gud att jag fick fatt i den där tampongen. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

ha ha du är för söt - en tampong!!??!! Men visst, nöden har ingenlag! :)
Puss Ale