onsdag 22 april 2009

Fartdåre!

Jag är hemma! Hur glad är jag för det? :)
Åkte med en fartdåre hem, min kära kollega Viktor. Han körde fan värre än Ali! Och jag brukar gnälla Ali.. Helt i onödan tydligen, nu när jag har åkt med Viktor.
Ali, förresten.. Han är en bra kille. Vet ni vad han sa precis innan jag gick hem idag? Han vände sej om till vår arbetsledare, och sen sa han, att den dagen jag slutar så slutar han. För att jag är så bäst. :) Ja, det var faktiskt så han sa. :)

Har jobbat till 20.00 och för det tycker jag att jag förtjänar en kall öl. Jag veeeet, det tillhör inte riktigt "mitt nya liv", det är intehälsosamt. Men vet ni vad? Just ikväll skiter jag fullständigt i det, jag är så värd den här ölen!

Och vet ni vad? Vi kör kakan en gång till! :)
http://www.youtube.com/watch?v=RaEOrxrZv9w
Asså, det här är så kul! Det är så jävla kul, jag kan fan ta mej inte sluta skratta!

Inga kommentarer: