måndag 27 april 2009

Eraser.

Nu är jag hemma! En bra dag, det är en bra dag!
Duscha nu, och sen fixa lite käk tills Ale kommer hem. Då ska vi titta på Låt den rätte komma in. Som jag har sett fram emot den filmen! :)
Sen Ballar. Av stål. :)

Måste bara poängtera vilka äckel det finns på gymet! Det finns alltså människor (som tyvärr aldrig kan bli snygga hur mycket de än hade tränat) som betalar pengar för att gå omkring där och lalla och titta på alla andra. De gör absolut ingenting, och det stör mej! Man går till gymet för att träna, och en del går säkert dit av den sociala anledningen kombinerat med träning, men det finns verkligen folk som bara står där. I två timmar. Och gör ingenting. Okej, det är inte mina pengar de spenderar, men jag kan tycka att de är lite konstigt.
Mycket konstigt. Inte mina bekymmer. Men det stör mej, som sagt.

Jag ska bli snygg (snyggare). Därför går jag dit. För att må bra.
Puss för en stund.
:)

Inga kommentarer: