onsdag 22 april 2009

Ät inte kakan! :)

Jag tror att Nour har blivit min stora idol! Aldrig skrattar jag så mycket som när hon håller låda! :)
Jag har helt missat Raj raj, men Alexandra visade mej igår, och jag höll på att dö. Vadå att man går in på IKEA, låtsas att man jobbar där och går omkring och visar produkter och säger sedan att det ligger barnarbete bakom. :) Sjukt kul!
Och kakan, haha.. :)

Tror jag ska youtuba mej in och titta på kakan en sista gång innan jag ska slänga i mej kaffe och en macka, på med kläder och ett ton smink och sedan pallra mej till jobbet.
Det blir kakan. En gång till. :)

- Du håller käften.
- Det tänker jag inte! Du har ju hällt knark i kakan!
- Du håller käften!
- Nej, det gör jag inte.
- Johoo.. Det gör du.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va? Raj raj? Vad är det? När är det? Vilken kanal?
Ey, jag vill också se Nour! :D
PUSS!