fredag 6 mars 2009

You shouldn´t love me, baby.

Sista för idag : Det är nu jag börjar fundera på om program som Let´s dance är riggat! Inte för att jag är tokig i Niclas Wahlgren, men så mycket vet jag - han lär ha fler fans än hon, den där gamla tanten! Jag vet inte ens vad hon heter.. Så tråkigt!

Fast å andra sidan, OM det skulle vara riggatriggade de det till min fördel när Blondinbella (med alla sina underbara fans och 500.000 läsare) åkte ut i typ program tre. ;) Såå många läsare. Lilla stumpan.. Uppenbarligen är inte alla dina läsare fans.

Nu skenar jag iväg, som vanligt.
Har lagt mej nyduschad i soffan nu. Somnar jag så somnar jag. Fan, vad skönt! Hoppas bara att jag vaknar tills Age of Love börjar vid åtta i morgon bitti.. ;) Men det gör inget om jag skulle sova vidare och råka missa det!
Puss och god natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Keep dissin da blond biatch! *High-five*