fredag 6 mars 2009

She´s different from the rest, sister!

Fredagsmyset brukar antingen Mr.Bernbo eller Fröken Andersson stå för. Denna afton var det Fröken Andersson som stod för myset!
Det blev baguette, kycklingspett och värsta goda salladen! Med lite vitt vin till. Och så Let´s dance på i bakgrunden, och en massa prat. Som vanligt. :) Vi kan aldrig varken kolla på en hel film eller ett helt program, för vi bara pratar och pratar. :) Min Jennie..

Imorgon ska jag som sagt hälsa på Marie och hennes två små killar. Så på morgonen blir det att gå på stan en runda. Jennie, jag och Abbe.
Tobbe jobbar. :( Men jag ska nog hinna träffa honom ändå! :)

Sen måste jag hinna hem till mami och ge lilleman sitt paket, han fyller tio på tisdag. Och då råkar det ju som bekant vara DHTV, så jag sa till mamma att jag nog inte hinner komma efter jobbet på tisdag, utan jag får ta det i helgen. ;) De behöver ju inte veta att jag inte kommer bara för att jag råkar vara besatt av hemmafruarna! Men det hade mamma redan listat ut.. ;) Ajja. Fira honom ska jag nog hinna med, oavsett om det blir imorgon eller på tisdag.

Nu blir det duschen. Är blixter-trött!
Påminn mej om att jag inte ska shoppa nånting till mej själv imorgon, endast till bebisarna och Isaac! OK?

Inga kommentarer: