tisdag 3 mars 2009

Watching you burn.

Gah, vilken dag!
Känns som att jag har haft arslet fullt idag på jobbet. Är iofs ingen nackdel, jag gillar när det finns att göra. :)

Fick ett samtal en halvtimme innan jag slutade, från Marie. Hon frågade om jag ville komma upp och hälsa på bebisen. :) Jag tackade ja, jag bor ju ändå så nära sjukhuset!
Åh, så fin han var.. Fem kilo kändes helt plötsligt så lite.. Så liten. :) Så fin!

Efter det bussade jag bort till Willys för att handla lite vitlöksbröd kvällen till ära, och ananas och lite ostbågar. ;) Jag vet att vi inte skulle äta nåt skit denna veckan, men vafan.. Det är premiär av DH! Just av den anledningen är det värt att ha smärta i munnen av ananasen! Det är värt det!

Nähä, en dusch nu. Sen in med baguetterna. Och sen på med TV:n och Linda Rosing. Skrattretande program, jag vet. Men vi kan inte låta bli! :)

Inga kommentarer: