torsdag 26 mars 2009

That´s hot, Daisy!

Jag är heeelt slut i huvudet idag. Tur att det är fredag imorgon! För det är väl fredag imorgon? Får kolla upp det.. :)

Har varit på samma dåliga humör idag, men det kan inte hjälpas. Jag är ett monster ibland, och så är det med det!
Johanna gjorde det bästa hon kunde göra idag, när jag satt och tjurade. Hon frågade om jag ville tävla, för att få igång mej lite. Och eftersom jag vet att hon är minst lika dålig förlorare som jag, så tackade jag givetvis ja. Och så tänds det nåt inom mej, jag blir full i fan. Och jag ägde henne! :)

Imorgon blir det öldrickning. Ska vi köra en tävling där med? :) Det kan bli tajt, jag vet ju att Cecilia är lika bra på att dricka öl som jag, så det kan bli spännande! ;) Johan smuttar bara på sina jävla Smirnoff, så han kan uteslutas direkt.. Dessutom räcker det oftast med två klunkar, sen är han bra i gasen.. ;)

Ser fram emot helgen. Alkohol och shopping och att få träffa mina finingar. Men allra mest ser jag nog fram emot att ligga på latsidan heeela söndagen och tycka synd. Om mej själv. :)

Inga kommentarer: