onsdag 25 mars 2009

Natti natti!

Har varit på mitt värsta humör idag, vilket det finns en alldeles utmärkt ursäkt för! PMS.
Det är lite bättre nu.

Johan hämtade upp mej och syster innan, vi åt lite mat och våfflor. Satt och skrattade åt Anna Skipper, och nu ska jag ta en dusch efter Ale och sen i säng.

Börjar inte förrens nio imorgon, skulle jobbat mellan elva och åtta egentligen, men jag har fått ändra lite.
:)

Helgen kommer ha mycket att bjuda på, som det verkar. Börjar få lite panik.
Fredag - umgås och ta en öl med Cilla.
Lördag - försöka ta mej hem från Cilla, in till stan, shoppa upp massor med pengar, hem och stressa, möta upp Jennie för en fördrink, in till stan och gå på tjejfest.

Ska stå på mej, jag vill inte gå ut efteråt! Jag kommer att gå på festen, men jag ska inte med ut.
Har tänkt på detta på alla sätt och vis, och kommit fram till att jag VILL gå på festen efter många om och men, eftersom bl.a Jessica kommer, och det var längesen vi sågs, bortsett från fem minuter i lördags.. ;) Sen kommer ju både Jennie, Ale, Elina och alla andra utav mina brudar..
Men utgång skippar jag. Det är bestämt.

:) Nu ska jag duscha.

1 kommentar:

Anonym sa...

ok, men kan inte hjälpa om vi försöker övertala dig sen när vi e fulla o odrägliga ;) <3