måndag 23 mars 2009

Måndag!

Precis hemkommen efter en liten handling med Stanford. Handlade bara lite till kvällens måltid, som jag ska bjuda syster på. :)
Idag blir det tacobaguette med tomatsallad till!

Alltså, köttfärsfylld baguette, med lite chilicreme fraige och ost på och sen in i ugnen, och till det en sallad på coctailtomater, lök och färska champinjoner med lite vinäger och sånt i. :) Blir nog mumma!

Först lite dammsugning, efter helgens bravader. Jag tror ärligt att jag har dammsugit 12 gånger i helgen. På riktigt. Det märks verkligen när det är fler än jag hemma, om man säger så. ;) Men trevligt har det vart!
Hade det inte varit för min otroligt fina och hjälpsamma babe Tobbe, så hade jag haft betydligt mer att stå i idag. Han hjälper alltid till, min fina.. Du är bäst, men det vet du. :) Love you, världens bästa Bernbo! :)

Nähä, städning var det. Sen ska jag luta mej tillbaka i soffan med ett glas rött och inviga min nya säsong av de desperata, medans jag väntar på att syster ska komma. ;) Kanske är dumt att dricka ett glas rött när jag tänker efter, för jag har inte ätit något idag. Den som lever får se. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur kommer du på alla goda smaskigheter?! Låter ju skitgott! Ska vi verkligen äta ngn kväll!