söndag 22 mars 2009

Födelsedagskalas.

Nu är jag helt slut. Det tar på krafterna att fylla år!
Har i alla fall fått massor med fint! Förutom alla fina grattis-SMS och telefonsamtal jag har fått, så har jag fått besök av de allra bästa (bara Ale som saknades) och en massa fina presenter!

Av Tobias fick jag min fina rosa Adidas-tröja, den har jag önskat mej i smyg.. ;) En fin t-shirt till det fick jag med!
Av Martin fick jag två ljusstakar, skitcoola typ döskallar. ;) Så nöjd var han! Jag med.

Av pappa och Malin fick jag en ny DVD-spelare och DH-boxen, nummer fyra. :) Helt perfekt! Min DVD-spelare har varit sönder ett tag nu, så jag har lånat Martins. Men nu har jag en egen igen. TACK! :)
Av Jennie och Albin fick jag ljus, ljuslyktor och en liten groda som säger "I love you".. Söt-unge!
Av farmor fick jag en slant, med motivering att hon inte tror att jag har tillräckligt med mat hemma.

Av mamma och dom fick jag kläder från H&M-katalogen som jag hade önskat mej, och ytterligare en shoppingpeng. Det tackar vi stort för! :) Som jag ska shoppa!
Fiona hade ritat en tavla till mej, fan vad hon kan den ungen! Skitsnygg! Ska köpa såna där hyllor som man ställer tavlor på, så ska den få stå där och glänsa. :)

Har alltså haft huset fullt hela dagen idag, har dammsugit säkert fyra gånger - petig som man är.
Pappa, Malin, Martin, Tobbe, Johan, Jennie, Albin, Isaac, Fiona, mamma och Håkan.. Har jag glömt nån?

Tack och åter TACK! Nu ska jag ta en cigg (jaa, det ska jag, en gång är ingen gång) och duscha, och sen alldeles snart, typ direkt efter Wipeout ska jag sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utmanad i min blogg, sötnos. Som grattis på födelsedagen, liksom! ;)

Anonym sa...

du har blivit utmanad, läs min blogg =)