lördag 14 februari 2009

Where was she on valentine?

Nu har jag börjat tvätta, bara för att jag inte fick sova. Tack som fan.
När jag har vaknat lite ska jag in till stan en snabbis, måste ju köpa nånting till Tobias i alla hjärtansdag-present. Bara för att.
Jag tillhör den grupp med människor som tycker att alla hjärtans dag är en fruktansvärt onödig dag! Jag tycker allt är så jävla överdrivet, och det är enbart till för att alla butiker ska tjäna en jävla massa pengar på det, och det gör dom.

Jag tycker att man ska visa kärlek alltid, inte EN dag på året. Eller "man ska visa mer kärlek EN dag på året", varför det? Tänk om man inte känner sej särskilt kärleksfull just DEN dagen på året?
Eller tänk på alla dom som inte har någon att fira alla hjärtansdag med?
Jag tycker bara att det är så överskattat. Man ska alltid älska varandra, oavsett dag eller tid på året. Jag tycker egentligen att det är roligare / mer gulligt att överraska sin älskling spontant när han / hon inte anar det, än att göra det när alla andra gör det. Fast det är vad JAG tycker. :)
Jag skulle vilja ge Bisse blommor och choklad varje dag egentligen, för att han är den han är. Finast i världen.

Bisse kommer nog hit om ett par timmar. Sen beger vi oss till Johan och gänget. Där blir det filmkväll idag med mys och gott.
Så..
Glad alla hjärtansdag!

Inga kommentarer: