söndag 15 februari 2009

Bitter. Jag är bitter!

Jag var seriöst nära som fan att börja gråta när jag vaknade i morse. Idioten spelade musik, och jag hade "sovmorgon" fram till halv nio. Nej då, Angeliqa ska inte få sova, klockan tio i åtta satte han igång! Jag tittade på Tobbe, och sen höll jag på att börja lipa. Jag är så trött, jag måste få sova!
Idiot.
Att sen puckot slutar spela när jag väl har stigit upp gör inte saken bättre. Jag är bitter på honom.

Inte nog med det, mitt tåg var 40 minuter för senat, vilket innebär att jag har frusna tår och hela jag skakar. Min dag idag? Nej.
Det som känns positivt i allt detta är att jag vaknade upp brevid världens vackraste Tobias och jag kommer att somna bredvid världens vackraste Alexandra.

Alla hjärtans dag var förresten lyckad, trots att jag avskyr den att det är så överdrivet. Fick världens sötaste nalle och röda rosor av Bisse, och av hans mamma och lillebror fick jag gelehjärtan. :) Love you..
Jag köpte kakeldekor igår, trodde lätt att två paket skulle räcka, men icke! Så Tobias och jag har satt en rad, och jag ska köpa mer imorgon. Han har talang för sånt där, mitt gull.. :) Alla de han gjorde blev felfria och de jag gjorde blev fulla med luftbubblor! ;) Så de fick han göra om åt mej. Men imorgon ska jag ge mej på det helt själv. Schackrutigt ska det bli, mina vänner!

Senare på kvällen kollade vi på Bed time stories hemma hos Johan, och den filmen älskade jag! Vi åt tacopaj och hallonmousse och låg alla utspridda i soffan, och så slogs vi om massagestolen. Det var en skön dag, faktiskt.
Nu ska jag jobba hade jag tänkt. Trött som få. Det blir sängen tidigt ikväll.

Hej så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken jävla granne! Gå upp och knacka på och fråga vafan han pysslar med!