fredag 13 februari 2009

That is fucked up, Daisy!

Det blev en släng av varje ikväll. Jag åkte hem först. Övervägde en kort sekund om vart jag skulle spendera resten av kvällen.
Satte mej på bussen in till stan, gick raka vägen till O´learys. Men då skulle de nästan precis dra, de hade suttit där en stund. Så vi drev omkring, och sen beslutade jag mej för att titta på Let´s dance hos mamma i alla fall. Somnade sittandes i soffan. Både trött och uttråkad. Sen kom underbara Theo och välte mej, och la sej över mej. Fina, fina Theo. Den bästa i världen är vad han är!

Sen satte jag mej på bussen hem. Mina fina, fina systrar följde mej till bussen. Nyduschad, astrött och alldeles utmattad framför TV:n. Skönt. Somnar jag så somnar jag.
Har en känsla av att det kan bli sådär motsatt effekt nu när jag har vart vaken så länge, med så lite sömn mellan dygnen. Men nu är det nya tag! Imorgon ska jag ha sovmorgon ända till nio!
Grannen riskerar sitt liv om han sätter på musiken. Det är inte ett hot, det är fan ett löfte!

God natt.

Inga kommentarer: