fredag 13 februari 2009

All my loving.

Kortfattat om gårdagen.
Tjejkväll hemma hos Jennie, det var mycket mycket bra! Så kul att träffa alla, både gamla som nya. :)

Jag var rätt seg och tog det trots allt rätt lugnt. Man märker ju ganska snabbt att man inte längre är van vid att "köra en dubbel".. ;) Men det blev lite fler än två drinkar, det får jag erkänna.

Elina : Åh, kan vi inte beställa in såna där goda nachos sen, med guatemala-dip?
Jag : Guatemala?
Elina : Ja, sån där god, grön dip, du vet?
Jag : Inte guacamole då?
Elina : Guatemala, guacamole - whatever.

Sånt gör att jag tycker om dej ännu mer, gull! :)
Nu till det här med karaoke. Sånt gör inte jag nykter. Men trots att jag bara var lite oklar i knoppen igår så sjöng jag och tre andra "Jag vill vara din Margareta". :) Haha. Och min fanclub stod längst fram och viftade med händerna! ;)

Jag är så trött. Jag planerade att bara slänga ner mej i sängen när jag kom hem, typ sova från klockan NU till klockan IMORGON utan avbrott. Men sen blev jag sugen på att se Let´s dance med mamma och dom. Men.. Gänget ville till O´learys och umgås och snacka skit. Jag är sugen.. Men vafan, jag klarar inte en droppe ikväll, så OM jag mot all förmodan ska dit så blir det cola för min del! En mojito och en cola kanske? :) Nae.. Jag vet inte, jag..

Åka till mamma, sova eller O´learys?

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha!! =) Va himlans trevligt o träffa dig med!! Går ju så länge mellan varje gång!!

Jag röstar på mamsen. det är alltid mysigt =)