fredag 27 februari 2009

High Voltage.

Idag är både jag och syster yster mer trötta än innan i veckan. Hon har väckt mej ungefär 2000 gånger inatt, av misstag givetvis. Jag som brukar sova så hårt..
Vi satte på vänner när vi skulle sova, låg och fnissade oss till sömns. Men idag när vi vaknade så snoozade vi båda ett antal gånger innan vi steg upp.

Vet ni att filmen Valkyria inte ska visas i Karlskrona, enligt ryktena? Anledning? Vi bor ju faktiskt i nazi-town! Skrattretande.

Vet ni en annan sjuk sak? Höll på att när jag fick höra! :)
Min kusin Martin var på AC/DC-konsert i Stockholm i måndags. När bandet kom ut på scen och spelade TNT så reste sej Martin och hans gäng upp och skulle liksom "rocka loss". Givetvis!
Efter en stund petar någon på honom och säger :
- Kan du vara så snäll att sätta dej ner? Vi ser inte..
Hallå?! Det är en hårdrockskonsert! Vad fan väntade de sej? Att alla med sittplatser skulle sitta ner som små ljus och le och lyssna på musiken?
Nej nej. Helt fel! Är det en hårdrockskonsert så är det! Detta toppade allt jag har hört på länge! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha.
Ja, men det förstår ni väl att manmåste sitta när så dom bakom kan få en chans att se! :D