fredag 6 februari 2009

Helgen har en del att bjuda på..

Nu vill Angeliqa hem. Slänga mej i soffan med mitt gull, och bara mysa. Det vill jag göra!
Det ska jag snart göra. :)

Har jag tur får jag se Saw fem ikväll, jag vill se den. Ikväll. NU, helst! Tobbe har säkert redan sett den utan mej, men han får stå ut att se den igen. :)

Tydligen så bjuder morgondagen på en massa gottigheter. Är det inte fest med arbetskamraterna så är det fest hos Josefin. Är det inte fest hos Josefin så är det öldrickande med Malin och Hasslö-gänget.
Är det inte öldrickande med Malin och Hasslö-gänget så är det mys med Marie och övernattning, för att sedan åka till IKEA på morgonen. :)
Jag väljer MARIE! Det är vad jag ser fram emot..

Hade jag kunnat klona mej hade jag gjort allt som stod på listan, men nu väljer jag att pinna omkring på IKEA och förmodligen spendera halva min lön på massa onödigt skit. :) Det är det värt!

Inga kommentarer: