fredag 6 februari 2009

Damn.

glad man blir när man upptäcker att det sitter en hottie i soffan när man kommer hem! Precis så en fredag ska se ut. Mys med Tobias.

Måste återigen förklara hur bra tre är. Ringde idag igen, det är så att jag har ett tillgodo på 300:- hos dom, som man kan ladda ner musik och shit för. Men jag har anat att det inte dras därifrån. Så de bad mej testa att ladda ner något, och återkomma idag om det inte hade dragits som det skulle. Vilket det inte hade..
Vet ni vad jag fick? :) Lyssna nu..
Inte nog med att jag FICK 300:- att ladda ner saker för, de bjuder på kommande månadsavgift! Vilket innebär 399:- (!) Det är totalt vad jag betalar per månad, och då får jag använda hela beloppet. Så nästa månad blir helt gratis! Hur bra är tre? De är helt underbara, helt sjukt bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tre är ju inte lite schyssta! Sånt uppskattas, och sprids bland vänkretsarna, vilket i sin tur kanske innebär fler nöjda kunder. Toppen för alla! :)