lördag 10 januari 2009

Övertrött.

Hur trött är jag, mot vad jag borde vara? Imorse kräktes jag för att jag var så trött, jag har alltså sovit ca två timmar på två dygn. Bra där!
Jag är vansinnigt pigg i kroppen, skulle nog kunna springa maraton. Men i ögonen är jag trött, ack så trött. Svider när jag blundar. :) Nae, men det är bra jobbat!

Har varit uppe en vända hos Jennie och Albin, de mådde bättre! Skönt. Nu är väl de flesta på väg att bli friska, och då kan man återgå till det normala igen.
Det enda för min egen del är hostan, och med tanke på mina luftrör så brukar det vara det som håller i sej längst.

Har tänt lite ljus och hällt upp en mugg te, sitter och väntar på att älsklingen ska sluta. Har faktiskt inte en aning om när detta sker, haha, men jag tror att det kan vara kring 15, så då är han här ca 15.30. Bra, saknar honom nu! Lite kel kunde inte passa sej bättre än en lördag-eftermiddag!
Och så kommer lillfisen sen med, det vet jag inte heller när. Men jag är fullt förberedd i alla fall, har tokstädat idag utifall att mamma skulle komma upp. Då får det inte se ut som kriget.
Och man passar ju på att städa när man går på högvarv, när man har som mest energi! Hur kan det vara, egentligen, när jag borde vara som tröttast? Skumt.. Det slår väl tillbaka ikväll, om inte annat. Då kan jag skylla på trötthet om jag skulle loosa på wii. ;)

Imorgon måste jag fixa hem lite käk, och även försöka ragga hit en madrass. Jag får ju min efterlängtade inneboende på tisdag, det ser jag fram emot väldigt mycket. Men finns det ingen mat hemma så lär väl helvetet braka loss, haha, och det är bra att förebygga. Skämt å sido, jag vill att min sambo ska få frukost i sej på morgnarna. :)
Jag älskar min sambo! Hon är finast..

2 kommentarer:

Malin Khazaal sa...

Flicka lilla, det är inte bra att hålla på som du gör!
*viftar med pekfingret*

GÅ O LÄGG DIG!

Love you =)

Anonym sa...

vem är din smabo?? -nyfiken- Hoppas allt är bra med dig!! Tänker på er varje gång jag går för bli den gula skylten! :)

/ Lina