lördag 10 januari 2009

Så jävla trött..

Vad trött jag är. Det borde vara förbjudet att inte sova till längre än nio när man gick och la sej klockan sex..
Tog en dusch och lite kaffe.

Det var ju ett jävla tjat på mej igår, tyckte gänget. Mobilen är blekrosa på framsidan, man kan knappt ana att den är rosa, men sidorna är babyrosa. Och bilden de har gjort reklam med är lite missvisande, kan jag tycka då.
Den är hur sjukt snygg som helst, så även om den inte var så rosa som jag trodde så är den snygg! Så nu lämnar jag det, Johan. Nu diskuterar vi inte det mer. ;)

Häromdagen var Martin och jag och våldgästade vår farmor klockan halv fem på morgonen. Vi hade varit hos pappa, och det blev sent, så vi skulle släppa av farbror i Spjutsbygd. Och på tillbakavägen såg vi att tanten var vaken. :) Så Martin och jag ringde på dörren, och hon öppnade i nattlinne. Jag frågade vad i helvete hon gör vaken halv fem, men hon bara bölade. ;) Så glad att se oss, hon stod och slet oss i varsin arm, grät, pussade oss och kramade oss som om vi aldrig skulle få gå! Vi älskar vår farmor. Big time!

Inga kommentarer: