fredag 30 januari 2009

Tal till nationen.

Och showen var kul, det var riktigt kul! Magnus Bettnér, han kan, han! Så gräsligt mycket folk han lockar, den killen. Han kan, han!
Och så många han lyckas få att kikna av skratt. Han är duktig, han kan, han!
Och så många han lyckas uppröra! Han kan, han..

"Knulla hur jävla mycket ni vill, men drick ALDRIG bajs!"

:)

Jag sitter och överväger ett besök på the emergency room i alla fall. Jag är vaken och beredd, utifall att. Johan med, han skulle vara vaken hela natten lång, så jag ska ringa om jag vill åka in. Hade tagit mej två minuter att upp, men det skulle jag inte besvära mej med. Han kommer, i sånt fall. Jag vill dessutom inte vara där ensam, jag hatar allt vad sjukhus heter. Det är därför jag aldrig går dit. För att jag hatar det. Och jag är inte ett fan av doktorer heller, jag litar inte på någon mer än mej själv.
Men ikväll kan det faktiskt bli så att det är dags. Att göra ett litet besök, after all.. Så här kan man ju inte ha det.

1 kommentar:

Anonym sa...

*Putt*

Och se! Jag skulle slita mig ifrån min skönhetsömn mitt i natten, för att köra dig till the emergency room även att det bara är 2 min dit från ditt.... Är inte det kärlek så what is!